Naujienos

Pardavimus augina reiklūs klientai ir naujos rinkos

2017 04 27

Didžiausia Lietuvoje kosmetikos gamybos bendrovė „BIOK laboratorija“ per šių metų pirmąją ketvirtį pasiekė 2 milijonų eurų apyvartą – tai yra 12 proc. daugiau, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, kai apyvarta siekė 1,79 mln. eurų. Pardavimus daugiausia augino net triskart, lyginant su analogišku laikotarpiu pernai, išaugusios eksporto apimtys. Eksportas sudarė 30 proc. visos apyvartos – tai yra, 0,6 mln. eurų. Su augančiomis gamybos apimtis netilpdama dabartinėje gamykloje, bendrovė jau planuoja naujų gamybinių patalpų statybą.

„Sparčiausiai augo ir toliau auga dantų pastos „Ecodenta“ pardavimai – tiek Lietuvos rinkoje, tiek kitose šalyse. Iš viso bendrovė eksportuoja į daugiau nei 10 valstybių, toliausios jų – Kinija, taip pat nuo gegužės produkcija keliaus jau ir į Australiją. Be dantų pastos „Ecodenta“ pardavimų, kurie sudaro didžiąją eksporto dalį, taip pat įmonė užsienio rinkose parduoda ir „Margaritos“ produkcijos. Pirkėjai užsienyje ypač vertina mūsų juodą dantų pastą „Ecodenta“, – komentuoja UAB „BIOK laboratorija“ direktorė Romualda Stragienė.

Didžiausia eksporto rinka išlieka Didžioji Britanija, toliau rikiuojasi Estija, Lenkija, Vokietija,  Slovakija ir Čekija.

Anot vadovės, išbandę „BIOK laboratorijos“ produkciją vartotojai dažnai sugrįžta, bet eksporto rinkoms svarbiausia yra gebėti prisistatyti, būti pastebėtiems prekės ženklų gausoje, todėl bendrovė aktyviai dalyvauja parodose. Šiemet jau turėjo pristatymus dviejose: didžiausioje Europos grožio industrijos parodoje „Cosmoprof“ Bolonijoje ir „Natural & Organic“ Londone.

Parodoje Italijoje bendrovė pristatė sertifikatu „Cosmos Organic“ sertifikuotą naująją „Ecodenta“ dantų pastos liniją su papajų, kokosų ir druskos skoniais. Pastos patraukė D. Britanijos didžiųjų tinklų ir Azijos distributorių dėmesį – šiuo metu jau vyksta derybos dėl bendradarbiavimo sąlygų. Londone vykusioje parodoje „Natural & Organic“ didžiausias akcentas taip pat skirtas „Ecodenta“ dantų pastai – susidomėjimo ji sulaukė ne tik iš didžiųjų Vakarų Europos, bet ir iš Japonijos, Jungtinių Arabų Emyratų ir Pietų Korėjos distributorių.

Nauja gamykla – 2018 m.

„Matydami augančius pardavimus, planuojame statyti naują gamyklą – mat dabartinės patalpos mums jau per mažos. Tad Vilniaus rajone kitais metais pradėsime naujų gamybinių patalpų statybą. Prognozuojame, jog prireiks 5-6 mln. eurų investicijų. Planuojame, jog gamykla veikti turėtų pradėti 2018 m. pabaigoje“, – pasakoja R. Stragienė.

Naujoje gamykloje vien per dieną pirmajame etape bendrovė gamins maždaug 5 tonas higienos ir plaukų, veido bei kūno priežiūros priemonių. Vėliau apimtis planuoja didinti iki 16 t produkcijos per dieną.  

Klientai reikalauja naujovių

Šiuo metu daugiau nei 20% visų bendrovės pardavimų sudaro nauji produktai. Šių metų pirmąjį ketvirtį „BIOK laboratorija“ išleido 14 naujienų – tarp jų svarbiausios „Cosmos“ sertifikatus gavusios prekinių ženklų „Margarita“ ir „Ecodenta“ produktų inovacijos, „Margarita“ linija „Anti-Acne“, taip pat praplėsta „Ecodenta“ dantų šepetėlių linija vaikiškais, atnaujintos produktų portfelio „Aras“ pakuotės, radosi vyriško rankų muilo ir kremo bei barzdos aliejaus.

„Matyti, jog tiek Lietuvos, tiek už užsienio klientai tampa vis išrankesni, domisi naujovėmis, lygina produktus, renkasi geriausią kokybės, veiksmingumo ir kainos santykį, todėl negalime atsilikti ir kiekvienoje kategorijoje tobuliname esamus ar pristatome naujus produktus. Pavyzdžiui, pastebime dermatologinės kosmetikos augimą, vis daugiau vartotojų atranda mūsų jautresnei odai kurtą kosmetiką su probiotikais „BIOK dermatology“, – pasakoja Ieva Čepononė, „BIOK Laboratorija“ rinkodaros vadovė.

Taip pat pastebima tendencija, kad vartotojai vis dažniau renkasi brangesnes ir kokybiškesnes prekes, vis daugiau dėmesio skirdami natūralumui. Anot I. Čepononės, kasmet auga vartotojų poreikis ne tik produkcijos sudėčiai, bet ir ženklinimui – svarbu, kad kosmetika turėtų atitinkamus sertifikatus, nebūtų atliekami testai su gyvūnais, turėtų kuo mažiau ar būtų visai be sintetinių priedų.

2016-aisiais „BIOK laboratorijos“ apyvarta siekė 7,5 mln. Eur.

„BIOK laboratorija“ yra didžiausia Lietuvoje kosmetikos gamybos bendrovė, valdanti prekės ženklus „Rasa“, „Aras“, „Margarita“, „Ecodenta“ ir „BIOK dermatology“. Iš viso bendrovė gamina daugiau nei 200 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros bei burnos higienos priemonių. Įmonė įregistruota 1991 m., nuo 2013 m. dirba pagal GMP (geros gamybos praktikos) standartą. Šiuo metu įmonėje dirba 60 darbuotojų.

Daugiau informacijos:

Ieva Čepononė, UAB „BIOK laboratorija“ rinkodaros vadovė

Tel.: +370 687 92620

El. paštas: ieva.ceponone@biok.lt

Mūsų puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Privatumo Politika.