„Besikeičiantys vartotojai tikisi pokyčių ir iš mėgstamų prekių ženklų, tad turime atliepti jų poreikius, – apie pokyčių priežastis kalba įmonės direktorė Romualda Stragienė. – Mūsų gyvenimas darosi vis intensyvesnis, gyvename tarsi miesto džiunglėse tarp daugelio galimybių, pasirinkimų, intensyvaus informacijos srauto. Šiame bėgime su kosmetikos produktais kasdien susiduriame mažiausiai penkis kartus, o vidutiniškai – apie dešimt, tad kosmetika yra tikrai reikšminga kasdienės rutinos dalis.
Mūsų užsakymu „Spinter tyrimų“ atlikta apklausa rodo, kad net 66 proc. Lietuvos žmonių yra svarbu, kad kosmetikos prekių ženklas kurtų geras emocijas. Tad kurdami naujus kosmetikos produktus siekiame, kad jų naudojimas žmonėms suteiktų kuo daugiau malonių emocijų.“
„Kilig“ nuo šių metų liepos parduotuvių lentynose keis dvidešimt trejus metus gyvavusią „Rasą“, devynerius – „Arą“ ir trejus – „BIOK Dermatology“. Naujausia linija sukurtos skirtingiems vartotojų poreikiams: „Woman“ – moterims, „Man“ – vyrams, „Derma“ – itin jautrią odą turintiems pirkėjams.
„Ištyrėme, kad lietuviai per dieną laimingi jaučiasi beveik tris valandas. Pristatydami naujuosius produktus norime nuolat užimtiems ir skubantiems pasaulio žmonėms suteikti galimybę per kosmetiką atrasti ir pasimėgauti kasdienėmis mažomis laimės akimirkomis. Produktų pakuotėmis, kvapais, tekstūromis, veiksmingu natūralumu, kuriuo grįsta mūsų kosmetika, siekiame priminti, kad net ir užimtoje kasdienybėje galima pajusti kilig, tai yra, trumpas, įkvepiančias laimės akimirkas, – sako R.Stragienė. – Beje, svarbu paminėti ir tai, kad prekių ženklas nėra svarbiausia mūsų produkto dalis, galima sakyti, jis užims mažiausią pakuotės dalį. Manome, kad vartotojui esminė informacija yra tai, kokį produktą jis perka, kokia suteikiama funkcija ir emocija – tai yra, kokias vertes suteikia.“
E.Jennings mėgaujasi lediniais vandens lašais
Atlikėjai Erica Jennings ir Jurgis Didžiulis sako, kad iš kasmetės kelionės į Kolumbiją parsivežė visą šūsnį kilig akimirkų. „Sulaukti pirmųjų saulės spindulių auštant, mėgautis lediniais vandens lašais karštą rytą, braukti pėdomis per smėlį, atsipalaiduoti hamake, glostyti smėlį, matyti, kaip vaikai susipažįsta su paukščiais ar vabaliukais. Tokios akimirkos primena, koks stebuklingas yra mūsų gyvenimas, susidedantis iš mažų laimės momentų. Tačiau pastebėti ir pasidžiaugti gražiais dalykais stengiamės ne tik per atostogas – tai dar svarbiau daryti kasdien“, – pasakoja Erica ir Jurgis.
Anot J.Didžiulio, jis labai džiaugiasi padėdamas pristatyti kilig emociją: „Seniai esu nuoširdus šio prekių ženklo fanas – mane žavi lietuviška įmonė su pasauline ambicija. Todėl su Erica kartu medžiojom ir stengėmės užfiksuoti bei kitiems perduoti mažas stebuklingas akimirkas, kurios priverčia jaustis gražesniais.“
Psichologė psichoterapeutė Ivona Suchodolska-Miškinė patvirtina, kad šiandieniame, nuolat skubėti verčiančiame pasaulyje daugelis pamiršta, kokios brangios yra mažos laimės akimirkos. „Šiandien, didžiulės skubos, technologijų bei informacijos pertekliaus pasaulyje, sustoti ir pasimėgauti akimirka virto kone prabanga. Tačiau, kad jaustumės laimingi, svarbu mokėti būti dabartyje, sąmoningai išgyventi „čia ir dabar“ momentą bei gebėti juo džiaugtis. Sugebėjimas stabtelėti ir pastebėti grožį to, kas mus supa, pasimėgauti šiuo metu išgyvenama akimirka yra būtina sąlyga, kad jaustumėmės laimingi. O kasdienis gyvenimas yra kupinas tokių „smulkmenų“, kurios gali džiuginti, jei išgyvensime jas sąmoningai“, – sako I.Suchodolska-Miškinė.
Nauja linija su vitaminu C
Didžioji dalis naujosios kosmetikos produktų išliko tie patys. „Tačiau turėsime ir tris naujoves. Jau liepos mėnesį rinkai pristatysime veido odą skaistinančią priežiūros liniją su vitaminu C. Taip pat reaguodami į klientų poreikius iš iki tol buvusios „Biok Dermatology“ linijos išėmėme visus kvėpiklius, tad naujoji „Kilig Derma“ linija dabar bus sertifikuota „Alergy sertified“ sertifikatu ir dar saugesnė itin jautrią odą turintiems žmonėms. O jau lapkritį pristatysime tai, apie ką kalba pačios karščiausios kosmetikos pasaulio tendencijos“, – intriguoja R.Stragienė.
Naujųjų produktų pakuotėmis siekiama palengvinti vartotojų pasirinkimą. Pakuotė suteiks pagrindinę informaciją, kam skirtas produktas, kokia jo funkcija ir sukeliama emocija. Ant veido priežiūros produktų pakuočių yra išskiriamas natūralumas – kiek procentų ingredientų yra natūralios kilmės.
Tikisi eksporto šuolio
„Tikime, kad naujasis ženklas išlaikys ir sustiprins Lietuvos pardavimus bei atvers didesnį potencialą eksporto rinkose. Lietuvoje turime tikslą būti tarp penkių geriausių kosmetikos žaidėjų. Eksporto rinkose taip pat planuojame augimą ir turime siekį jau 2020-aisiais pusę naujojo ženklo pardavimų skaičiuoti iš eksporto“, – ambicingus planus įvardija R.Stragienė.