Naujienos

„BIOK laboratorija“ pristato naująjį įmonės identitetą

2021 01 28

Didžiausia Lietuvoje kosmetikos gamybos bendrovė „BIOK laboratorija“ (BIOK LAB) po daugiau nei dešimties metų atnaujino identiteto kryptį. Naujajame įmonės logotipe žodis „laboratorija“ pakeistas trumpesniu „lab“, o vietoj vyšninės spalvos atsirado žalia. Pasak BIOK LAB rinkodaros vadovės Ievos Čepononės, pokytį paskatino siekis įmonei suteikti daugiau tarptautiškumo, pabrėžti inovatyvios ir natūralumą puoselėjančios laboratorijos įvaizdį. Naująjį identitetą įmonė kūrė drauge su pakuotės dizaino ir ženklodaros agentūra „Étiquette“.

„Pirmiausia siekėme suteikti įmonei daugiau tarptautiškumo, mat šiuo metu net 40 proc. mūsų pardavimų sudaro eksporto rinkos. Todėl ilgą lietuvišką žodį  „laboratorija“, kurį užsienio partneriams ne visuomet pavyksta ištarti, sutrumpinome į „lab“, – aiškina I. Čepononė. – Taip pat atsinaujinusiu identitetu norėjome pabrėžti įmonės moksliškumą, sukauptą ilgametę patirtį kosmetikos rinkoje bei inovatyvios laboratorijos įvaizdį. Partneriams iškėlėme ir dar vieną tikslą – logotipas turi atspindėti natūralumą bei spalviškai įtvirtinti įmonės tvarumo siekius, kurie apjungia vystomus „Ecodenta“, „Kilig“ ir „Margarita“ prekės ženklus.“

Per tris partnerystės metus prie drąsaus ir ambicingo BIOK LAB vystomų prekių ženklų atnaujinimo prisidėjusios ir kartu įmonės augimą stebėjusios pakuotės dizaino ir ženklodaros agentūros „Étiquette“ partnerė Valerija Žilėnienė teigia, jog toks identiteto pokytis buvo neišvengiamas.

„Senasis pavadinimas ir logotipas neatspindėjo virsmo pasauline kompanija. BIOK LAB – natūralią ir inovatyvią kosmetiką kurianti įmonė. Todėl būtent žodžiai natūralumas, inovatyvumas ir moksliškumas tapo kelrode žvaigžde į naująjį identitetą. Logotipui pasirinkome paprastą, pastorintą šriftą – anglų kalboje žodis „bold“ reiškia ne tik šrifto storį, bet ir pasitikėjimą savimi, drąsą bei ryžtą. Kosmetikos industrijoje tai simbolizuoja mokslinių žinių, patirties ir inovacijų sąveiką kasdien kuriant naujus produktus. Natūralumui atspindėti beliko parinkti tinkamą spalvą – taip vyšninę pakeitė žalia. Auksinė taisyklė, kad geras dizainas tas, iš kurio daugiau nieko nebegalima atimti, pasiteisino šimtu procentu“, – sako V. Žilėnienė.

Įprasmins ir atsakingos įmonės įvaizdį

I. Čepononė įsitikinusi, jog logotipo atnaujinimas padės vizualiai įprasminti atsakingos ir aplinkai draugiškos bendrovės įvaizdį. Pernai Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra BIOK LAB suteikė inovatyvios įmonės statusą – šiuo metu BIOK LAB viena iš 6 įmonių Lietuvoje turinčių šį statusą. Taip pat BIOK LAB tapo pirmąja šalies kosmetikos pramonės bendrove, prisijungusia prie Lietuvos atsakingo verslo asociacijos, pristatė jau ne vieną pasaulinį apdovanojimą laimėjusią „Klig Natural“ kosmetikos liniją, kurios pakuotės pagamintos iš vandenyne surinkto ir perdirbto plastiko, ir į rinką paleido „Ecodenta“ bambukinius dantų šepetėlius.

„Atsakingo ir tvaraus verslo keliu įmonė žengia jau ne pirmus metus. Nuo 2018 m. produktuose visiškai nebenaudojame mikroplastiko. Tais pačiais metais pristatėme „Margarita“ dušo želė ir šampūnų pakuotes iš gamtai draugiškesnio ir lengviau perdirbamo PET plastiko. Atnaujintos pakuotės ir mažiau išpūstos, todėl vien buteliukų kamšteliuose plastiko sumažėjo 53 proc. Vėliau 2019 m. rinkai pristatydami naują produktų liniją „Kilig Urban“ atsisakėme plastikinių maišelių antriniam pakavimui, o gamindami ekologiškos linijos „Ecodenta“ dantų pastą pasirinkome inovatyvias nedažytas ir iš mažiau plastiko pagamintas tūbas. Taip pat pradėjome gaminti produktus naudodami šaltąjį gaminimo procesą, kurio metu sunaudojama žymiai mažiau elektros energijos. Tikrai dar ne vieną reikšmingą naujieną tvarumo srityje turėsime ir šiemet“, – pasakoja I. Čepononė.