Naujienos

BIOK LAB rezultatų apžvalga

2023 09 28

Įsibėgėjant rudens sezonui apžvelkime, kaip BIOK LAB sekasi siekti šių metų tikslų ir kokiomis nuotaikomis gyvename.  Įmonės vadovas Norbertas Žioba metus vadina intensyviais – tiek naujų produktų pristatymas, tiek idėjos ateičiai reikalavo didelio komandos susitelkimo.
 
Šių metų pradžioje atsinaujinęs ir sustiprėjęs ARAS sugrįžo į vyriškos kosmetikos asortimentą. O šių metų viduryje RASA „išėjo į šviesą“ ir vėl yra pasiekiama aukščiausios kokybės kosmetikos ieškančioms pirkėjoms. Komandos susitelkimas leido pasiekti užsibrėžtus tikslus ir pirkėjams pristatyti šias naujienas. Džiaugiamės pirkėjų įvertinimu ir augančiu produktų populiarumu“, – dalinasi Norbertas Žioba.
 
BIOK LAB Verslo vystymo vadovė Aušra Adiklienė antrina, kad iššūkių šiais metais išties nestigo. „Į 2023 metus žengėme su daug nenuspėjamų išorinių faktorių ir neapibrėžtumą atnešusiu laikmečiu, taip pat turėjome vidinių iššūkių, tačiau BIOK LAB komanda prisijaukino situaciją ir kryptingai bei kūrybiškai susitelkė į įmonės tikslų siekimą bei atkaklų jų įgyvendinimą. Džiaugiamės puikiai įvertintu prekės ženklo RASA sugrįžimu bei personalizuotais komunikacijos sprendimais, taip pat eksporto rinkų dėmesiu prekės ženklo KILIG konceptualiam atnaujintam vizualiniam pateikimui“, – pasakoja Aušra Adiklienė.
 
Nepaisant rinkos iššūkių, komandos profesionalumas ir stabilumas lemia teigiamus verslo rezultatus. Įmonė pagrindinėse veiklos srityse žengia augimo keliu pirmuosius aštuonerius šių metų mėnesius:
 
-          Lietuva +11%
-          Eksportas +15%
-          E-komercija augo daugiau nei DVIGUBAI
 
„Komandos atkaklumas, gebėjimas bėgti tikslų siekimo maratoną, laiku perduodant estafetę kitam komandos nariui, tikriausiai yra vienas esminių gebėjimų, kurį išsiugdėme per šiuos metus“, – teigia Aušra Adiklienė.
BIOK LAB vadovo teigimu, kiekvienas komandos narys prisiima pilną atsakomybę už savo kuruojamas sritis. „Noriu padėkoti kolektyvui už tai, kad į viską, ką kuriame ir gaminame, jie įdeda ne tik ekspertiškumą, bet ir dalelę širdies. O padėką pirkėjams skiriu už jų lojalumą, už meilę lietuviškai kosmetikai, už tai, kad įvertina mūsų ekspertų indėlį gaminant natūralius produktus, kurie padeda džiaugtis kasdieniais grožio ritualais“, – kalba Norbertas Žioba.
Ko galima tikėtis metų pabaigoje? Verslo vystymo vadovės teigimu, naujienų dar tikrai bus. „Neseniai į prekybą išleidome ECODENTA Black whitening su cinamonu dantų pastą, intensyviai  ruošiamės Black Friday laikotarpiui, kai visas dėmesys nukryps į e-prekybą. Taip pat prekės ženklo RASA gerbėjas dar šį rudenį pradžiuginsime naujais plaukų ir kūno priežiūros produktais, kuriuos palydėsime stipria komunikacija. Ypatingas bus ir šių metų kalėdinis laikotarpis – jau baigiame pagaminti ir supakuoti prekinių ženklų ARAS, MARGARITA x BIRUTĖ, KAKĖ MAKĖ ir KILIG dovanų rinkinius. Artėjant šventiniam periodui daugelyje prekybos tinklų bus galima juos įsigyti. Žinoma, vyksta pasiruošimas ir kitų metų projektams, kurie iš anksto reikalauja didelio įdirbio, tad mūsų Verslo vystymo komanda į priekį juda maksimaliu greičiu“, – dalinasi Aušra Adiklienė.
 

Mūsų puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Privatumo Politika.