Naujienos

Partnerystė, apdovanota aukso medaliu

2023 10 13

BIOK LAB ir KAKĖ MAKĖ bendradarbiavimas tęsiasi jau 7 metus. Prekės ženklo KAKĖ MAKĖ vadovė Sandra Kalėdienė atskleidžia, kad būtent BIOK LAB buvo vienas pirmųjų partnerių, nuo kurio prasidėjo KAKĖS MAKĖS licencinis verslas, šiuo metu išaugęs į daugiau kaip 20 sėkmingų partnerysčių su Lietuvos įmonėmis.
 
KAKĖS MAKĖS personažų pasaulis, kuriamas turinys bei išskirtinis auditorijos susidomėjimas paskatino BIOK LAB sukurti vaikų kosmetikos ir higienos produktų liniją, kuri yra sėkmingai perkama iki šių dienų. Įkvėpti pasaulinės praktikos ir gamintojų pavyzdžių, sustiprinome BIOK LAB vaikiškos kosmetikos kategoriją ir į rinką išleidome: vaikišką dantų pastą, šampūną, vonios putas, dantų skalavimo skystį bei dar keletą kitų produktų, kuriuos vartotojai jau spėjo pamilti. Neseniai vykusioje parodoje „Rinkis prekę lietuvišką 2023" ECODENTA KAKĖS MAKĖS vaikiška dantų pasta buvo apdovanota aukso medaliu.
 
„KAKĖ MAKĖ ir BIOK LAB bendradarbiavimas išsiskiria tuo, kad tai – viena pirmųjų ir bene ilgiausiai besitęsiančių partnerysčių. Keitėsi komandos, rinkos situacija, vaikų kartos, vartotojų poreikiai, produktų tendencijos, tačiau dirbdami kartu sugebame išlaikyti tvirtas rinkos pozicijas bei platų kosmetikos ir higienos prekių krepšelį. Taip pat kuriame planus jo vystymui artimiausioje ateityje. Ši partnerystė – tai puikus win-win pavyzdys, kai partneris, pasinaudodamas prekės ženklo žinomumu, pasiekia verslo tikslus, o prekės ženklas turi patikimą, ambicingą gamintoją, kuriantį produktus, kurie pelno apdovanojimus“, – dalinasi Sandra Kalėdienė.
 
„Bendradarbiavimas tarp kosmetikos bei higienos produtų prekės ženklų MARGARITA, ECODENTA ir KAKĖS MAKĖS yra itin patrauklus ir tėvams, ir vaikams. MARGARITA bei ECODENTA – žinomi lietuviški prekių ženklai, siūlantys kokybiškus, veiksmingus produktus, pagamintus naudojant natūralius ingredientus, todėl šie gaminiai yra patrauklūs tėvams, kurie vaikams ieško jiems geriausių produktų. KAKĖ MAKĖ – mėgstamiausias vaikų personažas Lietuvoje, kuris padeda gaminius padaryti patrauklius mažiesiems. Manome, jog, stovėdami prie lentynos ir rinkdamiesi prekes, tėvai ir vaikai pasiekia kompromisą – renkasi ir kokybišką, ir vaikui patinkantį produktą. Todėl tokia kolaboracija yra puikus receptas didelei ir ilgalaikei sėkmei“, ­– pasakoja prekės ženklo vadovė Gabrielė Rukšėnaitė.
 
Naujienos ir ateities planai. Prekės ženklų vadovės pasakoja, kad netrukus rinkoje pasirodys KAKĖS MAKĖS ir ECODENTA dantų šepetėliai. Kalbėdama apie produkto kūrimo etapus, Sandra Kalėdienė akcentuoja nuolatinį rinkos stebėjimą ir vartotojų poreikių atliepimą.
„Ieškant idėjų naujai produkcijai, pirmiausia, stebime rinką, globalias tendencijas, dalyvaujame parodose, kol išgryniname produktus, kurie galėtų pretenduoti į KAKĖS MAKĖS produktų krepšelį, idėjas. Šiuo atveju, turint burnos priežiūros priemones, natūraliai gimė poreikis šią kategoriją papildyti ir vaikiškais dantų šepetėliais. Pasitvirtinus gaminį, prasideda jo kūrimo bei testavimo etapai – nuo šerelių iki šepetėlio kotelio storio, patogumo, tvirtumo, funkcionalumo ir kitų kokybinių detalių – viskas yra testuojama su tiksliniais vartotojais, t. y. šeimomis, auginančiomis vaikus. Sukūrus gaminių prototipus ir juos pasitvirtinus, keliaujame prie gaminio ir pakuotės dizaino, kol sukuriame galutinį produktą, tenkinantį komandų lūkesčius. Perėjus visus šiuos etapus, produkcija keliauja į rinką“, – produktų kūrimo etapus pristato S. Kalėdienė.
 
 „Šių metų pradžioje pakeitėme geriausiai parduodamos vaikiškos dantų pastos ECODENTA sudėtį ir sumažinome joje fluorido kiekį, todėl dabar ji tinka ir kūdikiams. Vartotojai šį pokytį pasitiko teigiamai, o visai neseniai dantų pasta buvo įvertinta kaip geriausias metų gaminys. Įkvėpti sėkmingo pavyzdžio siekiame praplėsti produktų asortimentą. Augant saugių, hipoalerginių, tačiau vis dar veiksmingų produktų, skirtų jautriai vaikų ir kūdikių odai, skaičiui, ateityje planuojame žengti į „Sensitive" produktų kategoriją. Dažnai jai priskiriama produkcija yra itin „mediciniška" ir nepatraukli vaikams. Tikime, jog KAKĖ MAKĖ, mojuojanti vaikams ant pakuotės, padės mums tai pakeisti ir pasiūlyti tėvams bei vaikams jiems reikalingus produktus“, – dalinasi prekės ženklo vadovė Gabrielė Rukšėnaitė.

Mūsų puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Privatumo Politika.