Naujienos

Inovacijos prasideda ten, kur susitinka moklas ir strategija

2025 05 05

Kas iš tikrųjų lemia odos priežiūros prekės ženklo pasirinkimą?
 
Neseniai savo socialiniuose tinkluose uždavėme šį klausimą ir atsakymas buvo vienareikšmis - svarbiausiu aspektu tampa ingredientų inovatyvumas. BIOKLAB komandoje inovacijos prasideda ten, kur susitinka mokslas ir strateginis mąstymas.
 
Parodoje in-cosmetics Global Amsterdame šie du pasauliai susijungė: mūsų laboratorijos komanda tyrinėjo drąsias, naujos kartos medžiagas, o marketingo skyrius analizavo šių dienų tendencijas.
 
Kaip pastebėjo mūsų laboratorijos ekspertė Gintarė: „Inovacijos – tai ne visada naujovių vaikymasis. Kartais išmintingiausia yra susilaikyti – atpažinti, kada tendencija nėra tinkama mūsų auditorijai.“ Rinkodaros atstovė Laura pridūrė: „Mūsų užduotis – atsirinkti, kas išties svarbu: atskirti triukšmą nuo signalų ir pateikti idėjas, kurios galėtų tvariai vystytis kartu su laboratorijos kompetencijomis.“
 
Visa tai virsta apgalvotu dialogu: rinkodara įžiebia idėją, o laboratorija ją patikrina ir įvertina. Ne kiekviena tendencija tampa sprendimu – tik tos, kurios yra prasmingos, įgyvendinamos ir tikrai atliepia vartotojų poreikius. Galutinis rezultatas – tikslingos inovacijos, gimstančios iš bendradarbiavimo, aiškumo ir bendrų kokybės standartų.

Mūsų puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Privatumo Politika.